Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Pomoc on-line bezpośrednio na Twoim komputerze.

Wprowadziłem nowoczesną, prostą usługę pozwalającą zaoszczędzić Tobie i mnie wiele czasu i kosztów.

Masz problem z programem księgowym? (np: Insert GT lub nexo Pro, WF-GANG, Płatnik, Excel i wiele innych). Dzwonisz pod numer: 607 102 103, umawiamy godzinę, podłączam się do Twojego komputera (całkowicie bezpiecznie, pod Twoim nadzorem), pokazuję Ci co należy zrobić lub robię to sam a Ty widzisz każdy mój ruch na Twoim ekranie komputera.

Metoda ta, bardzo popularna w firmach informatycznych oraz pomocy komputerowej, świetnie sprawdza się w drobnych poprawkach wdrożeniowych, konfiguracji programów, ustawianiu funkcji, wprowadzaniu lub poprawianiu schematów dekretacji, pieczęci księgowych, planu kont, modyfikowaniu raportów i wydruków.

Mogę również poprowadzić krótkie szkolenie na Twoim komputerze, bez kosztów dojazdu, delegacji itp.

Moje usługi wspiera oprogramowanie TeamViewer - lider w swojej klasie.

Koszt usługi: 30.00 zł netto za każde rozpoczęte 15 minut pracy na Twoim komputerze.

W przypadku zainteresowania, zapraszam do niezobowiązującej rozmowy telefonicznej: Golly Roman, 607 102 103.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Zapraszam do skorzystania z mojej oferty dla mikrofirm - działalności jednoosobowej.

Oferta prowadzenia księgowości kierowana jest dla firm z Chorzowa, Katowic, Bytomia, Piekar Śląskich oraz innych miast ościennych.

Jeśli jesteś właścicielem takiej firmy i nie masz więcej niż 5 dokumentów (wpisów księgowych) miesięcznie, za kompleksową i pełna obsługę zapłacisz jedynie 60,00 złotych netto. Za 10 dokumentów zapłacisz tylko 99 zł brutto!

Ofertę dla większych firm znajdziesz tutaj.

 

W pakiecie otrzymasz:

  • prowadzenie książki przychodów i rozchodów lub ryczałtu,
  • prowadzenie rejestrów VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • bieżące doradztwo podatkowe,
  • obliczanie składek ZUS i składania deklaracji do ZUS,
  • podpisywanie i składanie deklaracji podatkowych,
  • szerokie ubezpieczenie OC,
  • wieloletnie doświadczenie i wiedzę profesjonalistów,
  • możliwość reprezentacji podczas kontroli US i ZUS.

 

Jeśli jesteś zainteresowany, zapraszam do niezobowiązującej rozmowy telefonicznej:

Golly Roman, tel. 607 102 103

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Uprzejmie informuję że w dniach od 01.05.2012r. do 06.05.2012r. biuro rachunkowe będzie nieczynne. W nagłych sprawach proszę o e-mail lub SMS na numer: 518 951 021.

Życzę wszystkim słonecznej i udanej majówki !!

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Od 01 lipca 2011 roku obowiązują nowe przepisy w podatku VAT.

To kolejna już w tym roku zmiana ustawy o VAT.

Zakres zmian jest dosyć szeroki - doprecyzowane zostały w szczególności zapisy związane z WNT, miejscem świadczenia usług, obowiązkiem podatkowym.

Ministerstwo Finansów przygotowało broszurę informacyjną dotyczącą zmian w podatku VAT, którą możecie pobrać z naszego serwera.

 

{edocs}manager/zmiany_vat_01072011.pdf,520,500,link{/edocs}

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Rusza akcja zwrotu podatku VAT zapłaconego w innych krajach Unii Europejskiej za rok 2010.

Akcja dotyczy wniosków złożonych do dnia 30.09.2011r. za 2010 rok. (w praktyce do 23 września 2011r.)

W ramach usługi proponujemy:

  • obniżoną prowizję już od 5% kwoty zwrotu VAT,
  • obniżoną opłatę za przygotowanie wniosku do 200,00 zł netto (lub brak opłaty dla stałych Klientów),
  • bezpłatne skanowanie dokumentów oraz przygotowywanie niezbędnych zestawień paragonów,
  • zwolnienie z kosztów tłumaczeń zwykłych,
  • zwolnienie z innych kosztów logistycznych opracowywanych wniosków.

Jeśli jesteś zdecydowany - zadzwoń:
Roman Golly, tel. 607 102 103

 

Więcej bardziej szczegółowych informacji o zwrocie podatku VAT (VAT-REF)  znajdziesz tutaj.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jeśli kupiłeś w leasingu w 2010 roku tzw. samochód z kratką (dający możliwość odliczenia 100% podatku VAT), aby nadal korzystać z tego prawa MUSISZ zarejestrować umowę leasingu w Twoim Urzędzie Skarbowym najpóźniej do  31.01.2011r. Jeśli tego nie zrobisz, stracisz od 2011 roku możliwość odliczenia całego podatku VAT z tytułu rat leasingowych.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Minister Finansów w dniu 7 grudnia 2009 roku przedłużył możliwość ubiegania się o zwrot VAT zapłaconego w 2009 roku w innym kraju UE do dnia 31.03.2011r. W ten sposób firmy które nie zdążyły wnioskować o zwrot VAT do końca września 2010 roku mają jeszcze czas do końca 1. kwartału 2011 roku. Przedłużenie to dotyczy jedynie zwrotu VAT za 2009 rok. Zapraszam do współpracy w zakresie zwrotu VAT jeszcze za 2009 rok (podstawa prawna: RMF z 07.12.2010r, Dz.U.  nr 236, poz. 1555).

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Informuję, że zmieniłem numer osobistego telefonu komórkowego.

Nowy numer: +48 518 951 021

Poprzedni numer telefonu komórkowego odbierany będzie w biurze firmy.

Przepraszam za utrudnienia.

Roman Golly

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
SKŁADKI ZUS DLA WŁAŚCICIELI ORAZ OSÓB WSPÓŁPRACUJĄCYCH OBOWIĄZUJĄCE W CAŁYM 2010 ROKU

Poniżej zamieszczam składki ZUS dla właścicieli firm obowiązujące w 2010 roku

 

1. Pełne składki ZUS wraz z dobrowolnym ubezpieczeniem chorobowym

ub. społeczne
559,49 zł
podstawa 1887,60 zł wraz z ub. wypadkowym 1,67%
ub. zdrowotne
233,32 zł
podstawa 2592,46 zł
FP 46,25 zł
podstawa 1887,60 zł

 

2. Obniżone składki ZUS (30% minimalnego wynagrodzenia) wraz z dobrowolnym ubezpieczeniem chorobowym

ub. społeczne
117,11 zł
podstawa 395,10 zł wraz z ub. wypadkowym 1,67%
ub. zdrowotne
233,32 zł
podstawa 2592,46 zł
FP 0,00 zł

UWAGA: powyższe składki są obliczone dla właścicieli oraz osób współpracujących zatrudniających do 9 osób lub rozliczanych na osobnych kontach w ZUS.

 

Jeśli nie jesteś pewien jakie składki opłacasz, proszę o kontakt z moim biurem, tel.: +48 32 388 53 10

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Od stycznia 2010 roku można już występować do krajów UE z wnioskiem o zwrot zapłaconego za granicą podatku VAT za pośrednictwem polskiego urzędu skarbowego. Nasze biuro oferuje usługę przygotowania i złożenia wniosku VAT-REF do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Każdy z krajów członkowskich UE posiada własne zasady i terminy zwrotu podatku VAT. Cała procedura przeprowadzana jest w pełni drogą elektroniczną (bez użycia papieru).

Więcej infromacji znajdziesz na dedykowanych stronach zwrotVAT.info.pl

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Osoby zainteresowane rozliczeniem rocznym za 2009 rok przez nasze biuro prosimy o dostarczenie niezbędnych informacji:

  • informacje PIT-11, PIT-8B oraz inne otrzymane z firm zewnętrznych lub ZUS
  • dane do odliczeń (np: opłaty za dostęp do Internetu, dane dzieci - PESEL - okres opieki)
  • dane dotyczące OPP celem przekazania 1% podatku (pełna nazwa OPP oraz pełny numer KRS wraz z początkowymi zerami)

Prosimy również o przekazanie wszelkich innych niezbędnych informacji pozwalających na prawidłowe przygotowanie rozliczenia rocznego.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Zgodnie z obowiązującymi przepisami nazwy sprzedawanych towarów i usług, które są uwidocznione na paragonach fiskalnych powinny jednoznacznie określać sprzedawany towar. Niedopuszczalne są nazwy jedynie grup towarowych (np: sery, nabiał, wędlina, owoce, itp). Prawidłowa nazwa powinna pozwolić Klientowi bez kłopotu przyporządkować zakupione towary do pozycji na paragonie.

Ostatnio fiskus dostał do ręki kolejny oręż w tej sprawie - wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego. Proszę o analizę Państwa kodów PLU na kasach fiskalnych.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Zwracam uwagę na konieczność opisywania faktur kosztowych. Przypominam, że istnieje obowiązek powiązania zakupu z przedmiotem wykonywanej działalności gospodarczej, przychodem lub zabezpieczeniem przychodu.
Proszę koniecznie opisywać faktury, na których przedmiot sprzedaży opisany jest symbolem, numerem lub indeksem (np: faktury IKEA).

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Przypominam, że faktury elektroniczne należy przechowywać w niezmienionej postaci elektronicznej przez 5 lat ! Nie wystarczy wydrukować faktury elektronicznej i włożyć do dokumentów księgowych. Proponuję założyć katalog w komputerze i zbierać w nim pliki z elektronicznymi fakturami. Katalog ten należy regularnie archiwizować. Aby plik można było uznać za fakturę elektroniczną, MUSI on posiadać uwierzytelniony podpis elektroniczny. Nie jest fakturą elektroniczną dokument otrzymany np: jako załącznik w wiadomości e-mail nieposiadający podpisu elektronicznego

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Zrozumiałem