Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

 

Zapraszam do zapoznania się z ofertą świadczonych usług przez naszą kancelarię doradztwa podatkowego i biuro rachunkowe.

 

Prowadzimy wszelkie formy księgowości oraz szeroki zakres usług dodatkowych (szczegółowe informacje znajdziesz klikając w menu powyżej "Spis usług").

 

Poniżej przedstawiamy zakres usług dodatkowych, jakie świadczy nasze biuro rachunkowe w ramach podpisanej umowy - niezależnie od jej rodzaju (usługi wliczone w cennik, bez dodatkowych opłat, poza wyjątkami wymienionymi w Regulaminie Usług).

  • odbieranie dokumentów od Klienta,
  • wypełnianie, podpisywanie oraz terminowe dostarczanie do odpowiednich instytucji deklaracji podatkowych, ZUS oraz innych formularzy (wymagane formalne, odrębne pełnomocnictwo),
  • dostarczanie na życzenie Klienta kopii wysłanych deklaracji w formie papierowej lub elektronicznej (plik PDF),
  • prowadzenie rozmów i korespondencji z urzędem skarbowym w zakresie działalności gospodarczej objętej umową z Klientem (niekiedy wymagane jest notarialne pełnomocnictwo),
  • dostarczanie Klientowi na wskazany adres poczty elektronicznej (e-mail) comiesięcznych informacji podatkowych, statystycznych oraz podstawowych wskaźników podatkowych. Poczta jest szyfrowana oraz podpisywana cyfrowo. Informacje podatkowe mogą być również przekazywane faxem lub za pomocą SMS'ów,
  • dostarczanie na życzenie Klienta wypełnionych druków wpłat na rachunki bankowe urzędów skarbowych i ZUS,
  • w przypadku prowadzenia spraw ZUS - przygotowywanie, wysyłka elektroniczna do ZUS oraz kopia dla Klienta i jego pracowników wszelkich niezbędnych zgłoszeń, aktualizacji lub innych druków ZUS,
  • podstawowe doradztwo podatkowe w zakresie działalności gospodarczej objętej umową,
  • obsługa transakcji wewnątrzunijnych (WNT, WDT oraz inne),
  • obsługa transakcji eksportowych i importowych,
  • Portal Pracownika czyli elektroniczne paski dla pracowników - usługa dostępna 24h/dobę,
  • obsługa systemu INTRASTAT (wymagane pisemne pełnomocnictwo),
  • w określonych przypadkach korespondujemy z zagranicznymi kontrahentami naszych Klientów w celu otrzymania poprawnych i niezbędnych informacji lub dokumentów dotyczących transakcji wewnątrzunijnych w języku angielskim lub niemieckim

Dokumenty oddajemy w segregatorze lub teczce, opisane, posegregowane wraz z niezbędnymi wydrukami oraz informacjami finansowymi.

Usługi doradztwa, audytu i inne nietypowe prowadzone są w miejscu uzgodnionym z Klientem. Usługi pomocy on-line prowadzone są bezpośrednio na wybranym komputerze przez Klienta.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Zrozumiałem