Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

 

Poniżej przedstawiamy ogólne zasady współpracy z Klientami obowiązujące w naszym biurze rachunkowym.

 

  • każdy Klient posiada podpisaną umowę o prowadzenie urządzeń księgowych, która reguluje szczegółowo zasady współpracy i odpowiedzialności biura
SZCZEGÓŁY:

W ramach podpisanej umowy Klient podpisuje również pełnomocnictwo do reprezentacji dla doradcy podatkowego przed urzędem skarbowym, ZUS, upoważnienie do elektronicznej wymiany informacji UPL. Pełnomocnictwa te pozwalają nam na podpisywanie, przekazywanie, korektę, anulowanie oraz składanie wyjaśnień przed urzędami w imieniu Klienta. Działanie takie pozwala Klientowi uniknąć zbędnych kontaktów z urzędnikami a pracownikom biura umożliwia skuteczne prowadzenie spraw Klienta.

  • dokumenty odbieramy raz w miesiącu - najpóźniej do 10. dnia następnego miesiąca - w siedzibie Klienta
SZCZEGÓŁY:

Najczęściej odbieramy dokumenty  raz w miesiącu, czasami mając na uwadze ilość dokumentów przekazywanie odbywa się częściej. Chcąc zapewnić wysoką jakość świadczonych usług potrzebujemy odpowiednio dużo czasu, aby zdążyć zaksięgować dokumenty, uzgodnić z Klientem wątpliwości, zweryfikować własne zapisy oraz w końcu wyliczyć podatki. Dlatego też bardzo dużą uwagę przykładamy do terminowości przekazywanych nam dokumentów. Ma to istotne znaczenie dla naszej wzajemnej współpracy.

  • dokumenty weryfikujemy, księgujemy i jeszcze raz weryfikujemy
SZCZEGÓŁY:

Rzetelnie prowadzona księgowość wymaga dużego nakładu pracy. Aby zminimalizować możliwość błędów, w naszym biurze kontrolujemy i sprawdzamy naszą pracę podwójnie:

najpierw dokumenty źródłowe są sprawdzane pod względem rachunkowym i formalnym podczas ich księgowania, następnie inna osoba ponownie kontroluje dokumenty oraz ich poprawność księgowania. Pozwala to w praktyce prawie całkowicie wyeliminować pomyłki pracowników naszego biura. Działanie takie - mające zwiększyć bezpieczeństwo pracy - wymaga jednak czasu, dlatego tak bardzo duży nacisk kładziemy na terminowe przekazywanie dokumentów do biura przez Klienta.

  • po zamknięciu miesiąca dokumenty zwracamy do Klienta
SZCZEGÓŁY:

W większości przypadków - zgodnie z polityką naszego biura - dokumentacja księgowa miesiąca zwraca jest do Klienta. Uważamy bowiem że Klient musi mieć wgląd do własnych dokumentów, dokonać niezbędnych poprawek (np: brakujących podpisów lub opisów na fakturach). Klient ma również możliwość zapoznania się z naszymi uwagami, dokumentami które nie zostały przez nas zaakceptowane do księgowania.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Zrozumiałem